Політика повернення - інтернет магазин доставки квітів і подарунків ProFlowers
Київ (змінити місто)
Доставка квітів в Київ - безкоштовно
Доставка квітів в Київ - безкоштовно
EN|RU
Київ (змінити місто)
Доставка квітів в Київ - безкоштовно
EN|RU

Політика повернення

Політика повернення квіткової продукції.
На даний момент на ринку доставки квіткової продукції існує не один сервіс. Ми досліджували питання повернення або заміни квіткової продукції неналежної якості. Яка картина на даний момент:
 - є компанії, які нічого не хочуть чути про повернення продукції, а так в Законі України "Про захист прав споживачів" є умова повернення товару в належному вигляді, що дуже важко витримати для квіткової продукції, тому що покупець зазвичай і просить повернення з-за швидкого в'янення квітів. Можна сказати, що за законодавством квіти дійсно не підлягають поверненню.
 - є більш дружелюбні компанії, які можуть все ж зробити повернення, повний або частковий.
 - є сервіси, які повернень не роблять, але можуть зробити заміну букета або доставити інший букет, все залежить від конкретної ситуації і прохання замовника.
У будь-якому випадку в сфері доставки квітів дуже важко розібратися хто дійсно має рацію, тому що товар швидкопсувний і вимагає особливого догляду. Для того що б ми з вами могли довго плідно співпрацювати, нами розроблена наша політика повернення, з якої ви можете ознайомитися нижче!
Політика повернення ProFlowers.ua
Порядок і терміни подачі скарги:
 1. Скарга на якість букета або інших товарів може бути подана протягом 3-ох годин після доставки (саме цього часу може вистачити для в'янення квітів без належного догляду).
 1.2 Скарги на якість і свіжість повинні обов'язково містити фотографії. Фотографії, надіслані через 3 години з моменту виконання замовлення, не розглядаються. Фотографії можна надсилати viber, whatsapp, skype або на пошту. Обов'язково із зазначенням номера замовлення і ПІБ платника. Скарги від третіх осіб до розгляду не приймаються.
 1.3 Скарга на запізнення приймається, тільки якщо в замовленні оплачено точний час доставки і активована послуга - доставка з сюрпризом. В інших випадках доставка узгоджується з одержувачем і може бути перенесена у зручний для одержувача час.
Порядок і терміни дозволів скарги:
 2. Ми намагаємося якомога швидше реагувати на скарги від наших клієнтів, тому максимальний час розгляду скарги 24 години.
 2.1 Якщо в момент вручення замовлення квіти вже мали не належний вигляд, клієнт має право вимагати повну заміну продукції або вимагати повне або часткове повернення коштів.
 2.2 Якщо в доставленому замовленні відсутній один з товарів, компанія за свій рахунок здійснює повторну доставку відсутнього товару. Листівка надається безкоштовно і не може вважатися товаром.
 2.3 Фото звіт не є обов'язковою послугою, і відсутність фото звіту не може бути причиною для скарги.
Порядок і терміни повернення коштів:
 3. Повернення здійснюється протягом 3-х днів з моменту прийняття рішення про повернення.
 3.1 При поверненні стягується комісія платіжної системи, яка лягає на покупця. Так само можливо залишити кошти на балансі покупця, тоді комісія не стягується.
 3.2 Якщо повернення проводитися з причин:
     - відмова від отримання букета одержувачем
     - не можемо додзвонитися одержувачу і немає альтернативних номерів
     - одержувача немає в країні / місті і він не може прийняти букет
     - замовник передумав дарувати букет
У подібних випадках буде утримана оплата послуг компанії, яка може дорівнювати 10% від вартості замовлення, до 100% вартості замовлення. Сума повернення залежить від матеріальних витрат компанії.
У деяких випадках ми можемо залишити гроші на балансі клієнта, не стягуючи оплату послуг компанії та комісії банку.

 3.3 Повернення здійснюється тільки платнику і не може бути виплачений третім особам.
Доставка квітів Київ
Інше місто:
Зв'язатися з оператором
Ви можете зробити замовлення, зв'язавшись з оператором по телефонам:
(067)230-67-79 call
(099) 668-75-51 call
Або можете оформити замовлення через месенджер.
Viber Call Viber Chat